Pokračovaní legendární hry Stracraft 1. Zavděčit se hráčům bývá někdy obtížné.Během týdnu následujících po představení Starcraftu 2 v johokorejské Soulu
se mnohde objevily skeptické reakce v tom smyslu,že jde spíš o Starcraft 1,5 než plnohodnotného nástupce. Jenže každý, kdo tohle prohlašoval se nemohl mýlit víc.
O vývoj hry se od roku 2003 stará stejný tým, který má svědomí datadisk Brood War a později Warcraft 3:Frozen Throne. SC 2 ale zároveň představuje velký odklon od spíše pomalejšího, vypiplaného Warcraft 3sRPG prvky směruje zpátky k rychlé, nelítostné a přímočaré akci. Tak by se mohla dvojka popsat ve vší stručnosti.
Vše se změní:
Předně je nutno uvést, že všechny informace,které jsou o SC2 k dispozici se měsíc co měsíc mění (verze hry se údajně mění ze dne na den). Zejména se to týká herních jednotek,ať už jejich samotné přítomnosti ve hře, schopnosti nebo vybalansování. Dnes už tedy zdaleka neplatí to co jsme se dozvěděli krátce po ohlášení, a je dost možné,že informace prezentované zde budou již za pár minut měsíců minulostí.
Je to nepříjemné,ale pochopitelné. Vývojáři Blizzardu neustále balancují hru takže můžeme očekávat ještě hodně změn. Oficiální datum samozřejmě neznáme ale svítá naděje že BETA bude každou chvíli.
Starcraft 2 si jednoznačně zachová atmosféru jedničky. Tři hlavní rasy-Zergové, Protosové a Terrané opět bojují o nadvládu nad vesmŕem. Základ hry nicméně zůstavá stejný,stále jde o sbírání surovin (krystalu a plynu),stavbu základny a budování armády.Příběh,vzdálený čtyři roky od konce Blood War,bude vyprávěn za pomocí renderonaných animací, kterými jsou v Blizzardu proslulí,ale nově také in-game animacemi,kteří podle všechno mají taktéž dosahovat filmových kvalit.
Konečný verdikt:
Deset let po prvním díle přichází dvojka,která sice na povrchu vypadá podobně,ale uvnitř se skrývají zásadní změny.Dokonalost je tvořená detaily a právě s tímhle heslem Blizzard ke dvojce přistupuje. Nebude to úplně nová hra na první pohled, ale jakmile si zahrajete, zjistíte, že těch několik dlouhých let nestavili vývojáři lelkováním.
AUTOR: ELDAR ; Kontakt: ICQ 485249235
Korekce: Harp (respecting.bloger.cz) Kontakt: respecting@email.cz
Pokud i Vy mi chcete zaslat článek pošlete ho na můj email. Všem autorům děkuji mnohokrát. Pokud máte podezření že článek je od někud skopírovaný ozvěte se, články osobně kontroluji že jsou stoprocentně originální.