Kdo je můj stálý čtenář ví, že v soutěži rychlost technických podpor se banan.cz se umístil na skvělém druhém místě, proč ne na prvním? Odpověď to snadná! Neměl takzvaný Live chat. Nyní non-stop technická podpora od Banánu tuto funkci nabízí, je to teprve podle informací beta verze, takže se to ještě bude vylepšovat sepsal jsem také pár návrhů na vylepšení ale pojďme se nejdříve na tento skvělý nápad podívat.
Nejdříve však proveďte "rychlo-registračku" to znamená, napište své jméno/nick a email, nemusíte se registrovat a hned napište s těmito údaji, obratem dostanete odpověď na danou otázku. O této funkci, tedy o live chatu, jsme věděl tak 3 měsíce dozadu, když jsem se bavil s technickou podporou, bylo jen otázkou času kdy tuto funkci spustí. Pojďme ale na ty návrhy na zlepšení, upozorňuji že tohle je mini recenze na beta verzi a nikoliv na plnou verzi.
- Registrace - Nedoporučuji zavádět email, odradí to od komunikace přes chat, když si člověk myslí, že se bude muset registrovat, přejde raději na email.
- Nedostačující vyditelnost - Live chat není na main page banan.cz dostatečně vidět, možná by byl dobrý i samostatný čtverec pro live chat.
- Chyby - Některé věci jsou chybné, jako například když Vám tech. podpora píše tak se zobrazuje sice "<Jméno> Vám píše..." ale je to překrité nějakýma nápisama.
To je asi všechno co bych chtěl k této beta verzi podotknout. :) Chválím tento nový projekt a doufám, že se všechno dotáhne do konce.
EDIT:
Nynní je již vše doladěno a jsem spokojen
Harp